niedziela, 17 listopada 2013

Preludium



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Za internetowymi górami, za wirtualnymi lasami była sobie zwyczajna-nie-zwyczajna dziewoja.
Zawsze ciekawa świata odległego i najbardziej pokręconego.
Pewnego dnia zbłądziła gdzieś w otchłani sieci i wiedziała, że jej życie już nigdy nie będzie takie samo. Trafiła na sam kraniec internetu można nawet powiedzieć, iż do wirtualnego piekła. 
Jak wiadomo nie od dziś w piekle zawsze jest ciepło i ogólnie ciekawiej więc regularnie tam przebywa.
Została ochrzczona Królową Krańca Internetu z racji niesamowitej zdolności odnajdywania tzw. internetowych kwasów przy niewielkim nakładzie pracy. 
Będzie walczyć do utraty tchu oraz wszelkich zmysłów podczas magicznej odysei do jądra internetu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Ahoy Towarzysze! 

Tak się zaczyna moja bajka, ale któż wie jak się skończy :)


Tak dużo do powiedzenia, a jednak pustka w głowie.
Ciekawe... pierwszy post, a ja już jestem skonfundowana i zastanawiam się co napisać, aby nie było wstydu oraz nadmiernej cebuli .. If you know what I mean huehue 
Po namowie wielu osób zdecydowałam się wystartować z mą blogową działalnością. 
Mam zamiar Was niszczyć i molestować wszelakimi internetowymi anomaliami.
Podobno mam niesamowity talent w odnajdywaniu rzeczy delikatnie mówiąc odbiegających od normy ;) 
Tak czy owak podjęłam rękawicę i mam zamiar ostro napitalać węgorza jak to mówi klasy ! (tak, wiem oryginalna nomenklatura jest inna, ale do tego dojdziemy z czasem) 

Jak mówili mi od małego TALENT NALEŻY PIELĘGNOWAĆ, A NÓŻ WIDELEC BĘDĄ Z NIEGO PIENIĄŻKI! 

Także tego.. 
Na początek pozwolę zaserwować Wam coś lekkiego i przyjemnego. 
Tak, wiem wszyscy to znamy, ale jest tak genialne, że za pierwszym razem kiedy to zobaczyłam to popłakałam się ze śmiechu. 
Zawsze wyobrażam sobie co bym zrobiła gdyby ta niunia do mnie zadzwoniła haha
No trudno, stare, ale jare :D




Stay tuned jeżeli chcecie poznać MÓJ internet.

Ściskam każdego kto tego potrzebuje oraz gdzie potrzebuje, 
K.K.I  



1 komentarz:

  1. będę Ci wiernie towarzyszyć w podróży na Krańce Internetu, koniec tęczy, ew. do spożywczego ;)

    OdpowiedzUsuń